Hej finns det någon bra stegräknare app

Diskussion i 'Applikationer' startad av andreas764, 5 jan 2011.

1. andreas764

andreas764 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

jag gjorde den här tråden för att det finns ju så många stegräknare så man vet ju inte vilken som är bra så var snäll och tipsa om en bra stegräknare snälla :):)

2. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

3. Bakiz

Bakiz Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag vill inte verka uppkäftig heller eller så men hon startade nog en tråd för att få tips och råd från personer som änvänder de hon söker så hon kan få tag i en bra app. hon har säkert sökt men fick upp en jävla massa och då är de inte lätt och veta vilken som är nåt och ha. eller hur !?

4. mortuus

mortuus Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    677
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G
    Telefon 2:
    Redmi 9
    Platta:
    Shield K1
    undrar jag med.. har inte hittat nån bra direkt..

5. Adam2

Adam2 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55

MINA ENHETER

Jag har ingen som helst erfarenhet av stegräknarapplikationer men har ett litet tips (som jag hoppas kan lugna debatten).

Specificera gärna vad du vill att appen ska göra, vad den inte ska göra, hur mycket den får kosta och så vidare. Då blir det mycket lättare för den som vet något om sådana applikationer att svara. Utan närmare beskrivning än "bra" blir tråden lätt bara en uppräkning av applikationer som du i slutändan ändå måste testa. Då kanske det som Dirk Diggler säger hade varit smidigare att söka upp dem själv på Market...

6. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Nej men det är då man får PRÖVA sig fram. Lämnar man en öppen fråga om "Vad är bra?" kan man ju inte direkt svara. Skulle han sagt "en stegräknare som är röd" skulle det ju vart en helt annan sak.

En stegräknare som i dina ögon är bra är garanterat inte bra i alla andras ögon heller. Därför är det alltid smart att testa sig fram tills man hittar en stegräknare som i sina egna ögon passar perfekt.

EDIT, dra mig baklänges vilken sjuk bump du gjorde btw! Denna tråden kanske skulle fått driva vidare ner i forumet då han tydligen antingen hittat en stegräknare eller helt enkelt inte längre letar.

Last edited: 3 maj 2011