Hej! Sugen på en Magic men undrar fall det är värt att vänta på Hero som kommer om en månad istället? Mvh Mattias
Nej, jag skulle definitivt inte välja en Hero före en Magic.. men det är väl en smaksak antar jag. Det lär dessutom dröja mer än en månad innan Hero finns i svenska butiker, i vanlig ordning.
Vänta i varje fall till på onsdag, då HTC officiellt presenterar HTC Hero. Bevaka första sidan, vi kommer att rapportera om vad som presenteras. Kameran i Magic lämnar ju en del att önska, sedan får man ett lite häftigare gränssnitt med HTC Hero, på gott och ont.
Tycker inte kameran är så kass faktiskt. dock är avsaknaden av ett ledljus eller blixt lite sucky sucky. enda negativa jag kan tänka på så här på rak arm är att den tar ju sin lilla tid innan bilden tas.
Det som är drygt med kameran i Dream/Magic är att den är hopplös i dålig belysning. Mycket sämre än iPhone, Nokia 5800, Nokia 6500 och Samsung U600, vilka är de jag har jämfört med. I dagsljus tar den helt ok bilder för en mobilkamera, helt i nivå med de andra telefonerna jag testade. Ställd mot en N82 har den dock inget att hämta vare sig i dagsljus eller mörker, och definitivt inte vad gäller videoinspelning.