Säljes: Helt ny Intel 160GB SSD 320 Series

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av TazZy, 21 jun 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. TazZy

TazZy Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    188

MINA ENHETER

Hejsan. Min bror var på DH nyligen där han vann utlottningen utav en intel solid-state drive 320 series 160gb. Men eftersom han sitter på någon slags micro-micro-microdator så finns det varken plats för denna ypperligga sak eller sata3 uttag. Så han vill sälja den så jag lägger upp en tråd här tänkte jag. Dock lär jag notera att vi försökte installera denna = bruten förpackning, men thats it.

Intel 320 Series 2.5" SSD 160GB - Solid State-disk (SSD) - Hitta lgsta pris, omdmen och information

Och eftersom han vann den utav riktiga "Intel-folk" så får man med precis allt i boxen, som tex;
    3.5" adapter+ skruvar
    SATA3 kabel
    USB 3.0 to SATA3 adapter
    monterbart gummiskydd runt ssd'n
    InstallationsCD+installationsguide
    Skruvmejsel

Vet ej om detta är standardsakerna man får mer till 100%, vet bara att när jag köpte min SSD så var knappt 1/3 med och det var icke en OEM.

2290;- nypris på nätet, så 1900 vid en snabb affär lär väl inte vara för mycket begärt med tanke på att den är ny. Är i Avesta tills på Torsdag, Leksand tills på Söndag och är i Göteborg den 27'e - 3e men kan givetvis skicka via posten.

Last edited: 22 jun 2011
  2. asperon

asperon Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    94
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 6

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 6
    Finns det ett kvitto eller liknande så att man kan få garantiservice om det skulle behövas? Isf kan jag ge 1600:- för den när du kommer till Götet.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.