Hej! Jag undrar huruvida det kommer att gå att uppdatera telefonen om man har en dator ifrån apple? Är de kört eller går det? Jag undrar också ifall någon hittat HTC Sync till Mac, för de gör inte jag. Finns antagligen inte.
Inga problem med Mac, jag kör MacBook och det är hur lugnt som helst. HTC Sync vet jag inte vad det är bra till, Google-kontot synkas ju automatiskt och det räcker för mig, har allt på Google, Kalender, Mail, Dokument, Bilder....
Dom skall komma OTA, dvs Over The Air = direkt till telefonen via 3G eller WLAN. Inget du behöver en dator till om du inte vill mecka med egna Romar eller roota etc. Fast sånt går utmärkt att göra med en Mac.
Äger ingen Hero men hörde rykten om att eftersom det är HTC tweakat operativ så blir de inge OTA? Maybe I am wrong, hopefully!
I så fall får man väl i värsta fall anlita någon med PC, eller besöka butiken där den köptes. Inget stort problem anser jag. Dessutom gick det väl ut nån uppdatering till svenska Hero (eller var det Magic) nyligen OTA, så det är nog lugnt.
Aja, har en pc också i värsta fall. Men tyckte de borde funka med mac också. Fast iofs, mac är inte så vänliga med stöd åt andra hållet så varför skulle andra tillverkare vara "snälla" tillbaka! VI får se vad som händer när uppdateringen kommer.