Hero People Widget för att se Updates and Evenets?

Diskussion i 'Hero' startad av anwes, 4 oktober 2009.

1. anwes

anwes Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

I Heron,när man går in på people och tittar på kontakterna kan man ju välja funktionen Updates and Events, som visar massa updates och events man har på kontakter i telefonen, facebook och flicker.

Kan man få den samma vyn som en widget, och lägga dirket i en Scenevy istället?!??

Last edited: 4 oktober 2009
  2. Mattica

Mattica Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jo, det finns en widget för detta. Den hittar du i HTC Widgets.
    För att lägga just den på en av dina screens behöver du ha en som är tom i två rutor diagonalt och 4 rutor horisontellt. Tryck på + eller gå via menu- "Add to home". Där går du in på "HTC Widget" och väljer People.

Jag har haft den ett tag, men då och då nollställer den sig, så man tappar taggarna till facebook och twitter. Jävligt B att behöva tagga alla igen, speciellt när inte update heller funkar så jättebra.

Facebook for android är en annan trevlig Widget som finns på market, och som gör det jättelätt att dela med sig av saker direkt till fejjan... Prova den!

3. anwes

anwes Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jo jag känner till HTCs Widget, problemet är att den bara visar folk man har som Favorites. Jag skulle mer vilja ha det som ma har under Updates and Events, att man ser en lista med vilka Events som är på g, updates folk har gjort, både på flickr och facebook.

4. streambrook

streambrook Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Telefon:
    HTC12+

MINA ENHETER

Telefon:
    HTC12+
    Någon som vet om det är möjligt att sortera sina kontakter i HTCs widget för kontakter....kontakterna lägger ju sig automatiskt i bokstavsordning men jag skulle vilja kunna ändra i vilken ordning de ligger ...jag har testat lite med inte hittat om det går att göra ...någon med en ide ? :)

5. streambrook

streambrook Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Telefon:
    HTC12+

MINA ENHETER

Telefon:
    HTC12+
    Är det inte någon annan som har samma funderingar, att man vill kunna ändra på ordningen i kontakter i HTC:s kontakt widget ?