Någon som testat den ordentligt? Värt att köra? Magic är en snyggare telefon i min mening men Sense verkar najs som tusan, så funkar de ok på en magic så kan man ju lika gärna köra loss på en magic...
Visst funkar den men personligen tycker jag att den är ganska seg i jämförelse med nk02's ION Multi5 ROM.
Den är helt underbar på magic, det finns även ett snabbare läge utan allt krimskrams och då fungerar ändå massa godbitar! Enligt min mening är det inget att tveka på! JAg har för övrigt flashat in clockningen på cpu, så det kan ju vara viss skillnad pga det.
Med en clockad magic är väll de enda som skiljer utseendet och ett 3.5mm jack emot hero va? Använder Facebook rätt mkt så gillade facebook synkningen och widgeten i sense, funkar den? endå och surfar forum på forum en massa gör jag såklart...
Skulle nog köra en strippad herorom dvs utan senseui och alla widgets. så får man rappheten och alla sköna apps som just kontaktboken, kalendern
Med Sense avstängt tyckte jag ändå Hero-romen var skapligt snabb, ingen större skillnad mot ION. Men för mig är största problemet med Hero på Magic att Bluetooth inte fungerar som det ska (går inte att använda i samtal) och så länge det inte är löst så blir det ingen Hero-rom för mig.
Jag kör också med Hero-romen, dock har jag problem med kameran i min, endast i landskapsläge fungerar det, i porträttläget blir bilden alldeles knasig, så något står inte riktigt rätt till där. Annars är det enligt mig en helskön rom, en klar förbättring jämfört med orginal, dels utseendemässigt samt även främst sett till kalender och kontaktlista/dialer
Får man den sköna sammanhanget då? Som de snackar om att man inte skall behöva hoppa imellan 4ställen för att kolla mina mail, sms och facebookuppdateringar ifrån sven utan allt samlas på en sventabb typ? För en strippad Herorom låter kalas faktiskt, bara alla basic saker funkar, man läser ju mkt om att BT slutat funka å wifi dött osv...
ja du får alla saker utom hero widgetsen. dvs kontaktboken med sms/faceook/flickr synkning och kalender osv. Tror jag skapade en tråd med en jachero lite. samma som jag själv faktiskt kör just nu och den är mkt rapp.