Hej! Min Hero har slutat att ta emot mail. Förut skickade och tog emot den mailen automatiskt, men nu måste jag gå in i mailappen och göra det manuellt. Det står fortfarande att den ska skicka och ta emot varje 15 minut. Vad kan vara fel? /Laffe
Låt mig ställa en motfråga... jag vill veta hur mycket minne du har kvar i telefonen, inte på minneskortet utan internt i telefonen... jag har nämligen råkat ut för samma sak och då hade jag runt 14MB kvar... jag vill även veta hur lång tid det tar innan du får en GPS fix... Min lösning var iaf att göra en fabriksåterställning... men först vill jag som sagt har dina svar på mina frågor...
Jag har typ 60 MB kvar i internt minne. Och det tar inte speciellt lång tid att få GPS-fix. Men jag testade reboota igen, och då verkar det funka... Får se om det fortsätter att funka :-)
Så lustigt, samma lösning som mitt sms-problem, när vissa sms inte kom fram Jag testade reboota, funkade inte, reboot igen, funkade perfekt.. Hur kan detta fenomen komma sig?
En fråga, har du någon processdödare installerad? Hade själv precis samma fel och detta berodde på att jag hade taskpanel installerad, som då dödade den processen som krävdes för att hämta mailen bl.a Nu skippar jag dessa processdödare och telefonen fungerar som den ska och är inte mkt slöare heller.
Jag har en task manager, men jag använder den bara till att döda vissa stora spel (som jag inte stängt av riktigt) för att de segar ner mobilen så mycket. Men den kanske dödar andra program även fast jag inte gör något...