Hero

Diskussion i 'Hero' startad av larzone, 15 jan 2011.

1. larzone

larzone Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Köpte en Hero som var i nyskick till min sambo. Det följde med en HTC CR G300.
    Sålde en HTC Smart för 1100:- och gav 1000:- för Heron. Jag är rätt nöjd! ;)

Snigge gillar detta.
  2. *sn0wflake*

*sn0wflake* Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Och du kände att du måste starta en tråd om detta?

In beforehand: Ja, mitt inlägg är säkert lika onödig som hans tråd. Och ja, jag kände att jag var tvungen att posta inlägget.

3. larzone

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Har jag brutit mot någon regel eller? Förlåt om jag vill uttrycka min glädje över en bra telefon! :sealed:
    Varför "kände" du som du gjorde? Är det ett utslag av den berömda avundsjukan eller vad är din förklaring? Berätta gärna, jag är idel öra.

Last edited: 18 jan 2011
  4. ExCeed

ExCeed Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    38
    Telefon:
    Pixel 5

MINA ENHETER

Telefon:
    Pixel 5
    ROM:
    org
    Platta:
    Samsung Galaxy S10.5
    ROM:
    Stock (root)
    Det känns lite onödigt att fortsätta denna tråd, men jag måste få en förklaring på avundsjukan! Han äger ju oxå en Hero?

5. MeemSenco

MeemSenco Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Antar att han menar priset han fick den för...
    Medans vi ändå är igång så kan jag ju säga att jag strax skall iväg och köpa en hero för 500 spänn, dock utan batteri:P

6. larzone

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Ja, jag menar priset jag fick den för då den var i nyskick och det var en original laddstation till. Sen är det bara att gratulera MeemSenco till ett riktigt bra pris! Hoppas luren skänker dig stor glädje, så som min sambos Hero gör. :D

Förlåt om mina glädjekänslor har trampat någon på tårna! ;)

Peace.

7. *sn0wflake*

*sn0wflake* Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Nej, jag tror inte du bryter mot någon regel, jag tycker bara att din trådstart är fruktansvärt onödig. En tråd på ett forum startar man oftast då man har något man vill diskutera kring, har svårt att se hur man kan få till en vettig diskussion kring att du köpt en begagnad Hero till ett pris som du tycker var bra. Sådana här spontana glädjeuttryck till inlägg passar bättre på en blogg eller twitter eller liknande, inte i ett forum!

Som ni säkert insett ovan så ligger ingen avundsjuka överhuvudtaget bakom mitt inlägg, jag har som ExCeed redan listat ut också en Hero. Hero är en bra telefon men hårdvaran börjar verkligen vara i äldsta laget idag, den hade redan när den kom tungt att driva omkring HTC:s gränssnitt. Det som räddar Heron är alla fantastiska utvecklare som sitter och utvecklar diverse rommar och kärnor som lyckas ta tillvara på Herons begränsade resurser på ett bra sätt. Jag skulle personligen idag aldrig köpa en Hero men då har jag också rätt höga krav på min telefon. För många andra duger en Hero alldeles utmärkt.