Hindra fysiska tangentbordet att väcka telefonen?

Diskussion i 'Milestone/Droid' startad av Dot, 15 aug 2010.

1. Dot

Dot Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Mitt problem är att telefonen vaknar när det fysiska tangentbordet öppnas så lite som fem millimeter. Det senare gör att min telefon startar en massa program i fickan. Tack o lov för program som Call confirm!

Men finns det något program som hindrar detta från att hända? Även om jag använder prick-kodlåset så möts jag av en ruta som säger att jag slagit fel kod fem gånger. På den här punkten är min gamla P1 mycket bättre.

2. raddical

raddical Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Behöver du inte göra "slide to unlock" när du öppnar tangentbordet? Jag behöver göra det, nu har jag visserligen den andra versionen där man ska rita ett mönster. Och då behöver man göra det varje gång.

3. Dot

Dot Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Det stämmer. Jag behöver slå prickkoden om telefonen varit oanvänd i mer än fem minuter. Men innan dess så vaknar den av att tangentbordet öppnas lite i fickan, och har jag skärmen mot benet (för att skydda den och undvika att antennen mikrar mig) så blir resultatet att jag har öppnat en massa appar och du vet vem vet vad.

4. raddical

raddical Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

konstigt! Det där har aldrig hänt mig. Jag har också alltid telefonen med skärmen mot låret. Men så fort det öppnas så måste jag slå koden så att säga. Kvittar hur länge skärmen har varit släkt!