Problem: Hittar inte Mina Appar i market efter återställning [LÖST]

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av ayla85, 13 aug 2011.

1. ayla85

ayla85 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Fick tillbaka min telefon efter lagning och jag hade innan jag skickade in den återställt och backat mjukvaran till KE2. Problem är att mina köpa appar inte längre syns under Mina appar på market, det är tomt.
    Söker jag upp en app jag betalat för känner inte heller market av att jag redan köpt den tidigare.
    Inte ska man behöva betala igen...

Last edited: 13 aug 2011
  2. Phrost

Phrost Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

3. ayla85

ayla85 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Hittade felet. När jag loggade in på mitt googlekonto när jag fick tillbaka telefonen så loggade jag in med ett annat gmailkonto, efter det lade jag till mitt ordinarie konto. Hittade ingen inställning där man kunde välja vilket som skulle vara primära och kopplat till market osv så jag fick återställa och logga in på mitt ordinare konto.

4. shanx

shanx Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Råkat ut för exakt samma nu, efter uppdatering av programvaran är det helt blankt under mina appar på market. Det var kopplat till ett googlekonto som jag inte kan lösenordet till. Loggar jag in med ett annat googlekonto är det tomt under mina appar. Det borde väl gå att lösa ändå även fast man inte har ursprungskontot?

5. Arbu11

Arbu11 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    335

MINA ENHETER

Pröva googla på "Vilka var mina gamla appar på [email protected]" ;) Google has the answers!

Skämt åsido... Hur tusan tänkte du lösa det på annat sätt än att:

1. Komma på lösenordet
    2. Installera om apparna

??

6. shanx

shanx Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Ja det är ju det jag undrar :) Skapade en gmail som jag inte använder och skrev antagligen nått med "aksdjakjfpjlksf" i lösen när jag snabbt skulle få igång min android, hade ingen som helst aning att det var så känsligt med market. Är enbart gratisappar jag har installerade också men inte mycket att ha om de inte går att uppdatera.
    Kanske får installera om apparna, tar tid men det går.. :)

7. Arbu11

Arbu11 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    335

MINA ENHETER

Du får kolla om du inte har någon "säker adress" eller säkerhetsfrågor eller om du skrivit in ditt nummer på Gmail ;) Annars kan du INTE få ut uppgifter om vad "nån annan" har på sitt Gmail konto, det skulle bryta mot en massa regler (A)

8. shanx

shanx Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hehe har ju inte det. Men men dagens i-lands problem får ta och avinstallera och installera allt igen. Och gör nog inte om samma misstag igen :)