Jag upptäckte att jag sedan senaste ominstallationen av telefonen inte lagt in Prisjakt. Detta måste ju åtgärdas. Men hur? Om jag söker på "prisjakt" på Market får jag inga träffar. Inte heller om jag använder QR-koden från Androlib (där ju Prisjakt uppenbarligen finns kvar)... jag har rensat Markets cache och startat om, men det verkar inte heller hjälpa. Finns Prisjakt på Market för er andra? Kan det spela roll att jag kör Cyanogenmod? Jag har inga problem att hitta andra program via Market...
Fungerar för mig också. Går ju alltid att google efter apk:n också. http://drop.io/androidtattoo kanske fungerar även om det står att det är för tattoo.
Testa att soka pa pris och jakt och så, market visae ibland inte om man söker på hela ordet av okänd anledning
Nix, inga träffar (pname:se.petersson.prisjakt). Hur är det här möjligt? När man laddar upp program till Market har jag fått för mig att man kan begränsa vilka plattformar som ska kunna se programmet, vilket ställt till det för dem som har t ex Tattoo. Kan det vara nåt sånt som spökar här? Kan nån annan med G1 och/eller CyanogenMod bekräfta att de hittar Prisjakt?
Jag uppdaterade min G1 till version 1.0.8 av prisjakt från market alldeles nyss. Dock kör jag Android 1.5 utan CyanogenMod. m v h Henrik
... och det funkar inte bättre för mig efter uppgradering heller. Men nu är vi i alla fall två som har det här problemet! Hur kommer vi vidare?
Jag nedgraderade just från CyanogenMod 4.2.14.1 till vanilj-1.6. Inga problem att hitta prisjakt på Market längre...