Hej Har suttit ganska mycket på det här forumet och sett att ni kan en hel del om desire telefonerna.
Det jag vill fråga är om nån skulle kunna hjälpa mig att laga min desire innan jag pajjar den helt.
Det är såhär att jag fick min desire från operatören tre för ett par månader sedan. Det första jag gjorde var att roota den för att testa olika romar. Sedan av någon anledning slutade jag upp med att jag hade en rom som hette djdroid. Den var buggig och djävlig men den funkade att ringa med och jag tänkte inte mer på det. Så jag hade den ett tag. Nu när jag skulle byta så installerade jag genom Rom manager. Allt gick bra i frid och fröjd tills den startade upp då stod det nåt liknande med "tvinga en stänging av setupwizard" så jag kom ingen vart.
Som tur var lyckades jag komma in i Rom manager genom en taskmanager som jag hade installerad sen tidigare. Så jag lade in en ny rom som heter leeDroid. Det var då allting hände. Under installationen "hängde" sig telefonen totalt. Nu kommer man endast till htcloggan, sen händer inget mer. Jag har provat att gå in i bootloadern och sen in i den där blåa menyn för att köra update.zip. Men den är borttagen från minneskortet.
Så nu kommer jag inte in i clockworkmod så jag kan gör om installationen. Inte heller till minneskortet så jag kan lägga in update.zip filen, eftersom datorn inte längre finner minneskortet.
Känns som om jag skulle ha sönder den mer om jag rör den. Värt att tillägga är att jag gjorde en backup så jag behöver endast komma in i Clockworkmod. Eller vad vet jag egentligen?
Snälla hjääälp! behöver mobilen i jobbet imorn, kalendern och allt
Last edited: 19 oktober 2010