Hjälp! Alla kotakter har försvunnit.

Diskussion i 'Allmänt' startad av p1er, 9 nov 2012.

1. p1er

p1er Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Vaknade imorse och alla mina kontakter var borta, både på telefonen och på Gmail. Porvade att återställa kontakterna på Gmail från 30 dagar sedan men det hände inget.
    Jag vaknade av att en kopis skickade ett MMS men jag är utomlands och har ingen datauppkoppling, bara Wifi, så jag kunde inte se meddelandet. Jag kunde inte se vem det var som skickat, bara numret och när jag gick till Call Log så försvann alla namn en efter en och byttes till deras respektive nummer. Då kollade jag i kontaktlistan, vilken var helt tom.

Jag har inte gjort något speciellt med telefonen mer än att igår ha spelat Curiosity som i och för sig kraschade en gång.

Vad är det som hänt och kan jag återfå mina kontakter på något sätt?

2. dannejanne

dannejanne Testpilot: Huawei P40 Medlem

Mottagna gillanden:
    9 115
    Telefon:
    24 Ultra, 14 Ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    24 Ultra, 14 Ultra
    Så de finns alltså inte ens kvar om du loggar in på gmail på datorn och tittar under kontakter där?

3. e7andy

e7andy Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    835
    Telefon:
    Huawei P10 Plus

MINA ENHETER

Telefon:
    Huawei P10 Plus
    Telefon 2:
    Nexus 5
    Telefon 3:
    ADP1
    Övrigt:
    LG G Watch R, ChromeCast
    Efter att du gjort en restore på dina kontakter i Google Contacts så ser du till att synka kontakter till din telefon. Starta synken manuellt och se till att synktid uppdateras.

Om det inte fungerar så töm Contacts Storage och synka upp igen.

Vad som hänt? Bra fråga. Kanske blir något problem på grund av att du inte har någon datauppkoppling...fast du säger ju att du har Wifi vilket är en datauppkoppling och då bör du kunna se ditt MMS. Kontaktappliktionen kanske har någon bugg som gör att den får för sig att du inte har några kontakter vid någon viss state på din uppkoppling.

4. p1er

p1er Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Jag har gjort en restore av contacts på Gmail men jag fick aldrig tillbaka mina kontakter, det är tomt där med.