Hjälp att skapa en app

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av Widestorm, 2 september 2011.

1. Widestorm

Widestorm Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej, jag har en ide om en app som inte kan vara allt för svår att skapa om man har kometensen, Jag kommer att köpa appen av dig som en av alla tusentals kunder som kommer vara i behov samtidigt som vi har ett stark positivt hjälpmedel för dom stora tillverkarna av android.
    Jag ger dig 70% av vinsten för appen om du skapar den och sen kan jag köra marknadsföringen lätt, vi har redan undertecknat och bevisat av jurist att jag är upphovsman. Du får betalt den dag då första kronen kommer in, jag har beräknat att ett bra pris för användaren är 8 kronor och för tillverkaren blir vinsten 80% av värdeökningen på varumerket och kundnöjdheten i form av ökad likviditet. varav du erhåller 50%+70% för att skapa appen, Självfallet skall du skriva ett NDA och ett NDD med mig och mitt företag.

om du känner dig manad och vet at du har energi och fokus så finns det många dörrar som öppnas efter ett startskott.

Soffpotatiser och pratmakare göra sig icke besvär Tack

Mvh Jonas
    [email protected]

2. Barbie

Barbie Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    91
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone XS

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone XS
    Telefon 2:
    HTC x2, iPhone, iPhone, iPhone
    Platta:
    Spånplatta
    Du borde kanske berätta lite mer ingående om ditt företag?
    Dessutom verkar ditt "erbjudande" inte direkt seriöst heller. Men skam den som ger sig.

3. jedi

jedi Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    533

MINA ENHETER

Vi provar i Jobb & Tjänster.

4. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2.199

MINA ENHETER

För det första låter du alldeles för oseriös för att tas på ett mer seriöst sätt. Speciellt när du har spammat forumet i flera olika inlägg och flera trådar med exakt samma text.

https://swedroid.se/forum/47064-har-ideer-kan-jag-tjana-pa-dom.html

Lite snabbt kan alla få idéer men alla kan inte programmera så att komma med en idé och "erbjuda" bort en del av kakan utan att ens berätta något om idéen gör nog att det är väldigt få som nappar. Speciellt när du skriver så osammanhängande.
    Däremot är du välkommen att beställa appen av mig, då kan jag erbjuda dig 100% av intäkterna och alla extra värden du antar att du får på något företag som vi inte vet något om.
    8 kr INKL moms? Det lämnar om jag inte räknat hel fel 6,40 kr. Om jag inte minns fel blir detta 4,48 kr efter Google tagit sin del av kakan och den delen du erbjuder är då 3,31 kr per såld app.