hjälp av bort tappade samsung s4

Diskussion i 'Frågor och support' startad av pioner, 7 jun 2014.

1. pioner

pioner Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

hej, först vill jag ber om ursäkt alla läsare för att jag kunde inte så bra skriva på svenska . Häromdagen min fru blivit rånade sin telefon en svart kille då jag kollar mobilen vart befiiner sig via findmymobile,samsung.com. Jag hittade exakt aktuala plats och ringde polisen men polisen kollade adressan och så att det är svart att skicka en polis patrul för att på den adressen bor 8 st hushåll. Det var en lägenhet i Hornstull..Jag hämtade ut ocksa samtalsloggar han som ringde. Finns det någon spion app som kan man instalera direkt den som bort mobilen fran dator ? jag kunde instalera någon app på min borta mobillen men inget spion app. Jag har ocksa kollade min google konto där man kan titta mina location history . men jag kunde titta bara min mobil som med mig. inte den bort tappade mobilen. Finnns det möjlighet att kolla location history på min bort tappade mobile via google location history ? Kan man byta mobilens location history på min google konto ? hur ?

2. Droid_299

Droid_299 Guest

3. llama

llama Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    309
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 6p

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 6p
    Platta:
    Nvidia Shield K1
    Att killen är svart är helt irrelevant i denna post, vad har hans hudfärg att göra med hur vi kan hjälpa dig spåra mobilen?
    Fine om du eftersökte killen ifråga, då är utseende relevant, men här..

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk