Hej!
Min motorola milestone har betett sig lite "skakigt" någon vecka eller så och jag har behövt starta om den då och då. Igår började den boota om sigsjälv, till exempel när den låg på mitt skrivbord på jobbet utan att jag rörde den, så startade den om helt plötsligt. Detta hände kanske 3, 4 gånger.
Sedan, imorse, när jag skulle starta den, så kom jag inte förbi upplåsningsskärmen. Jag tryckte på power-knappen, fick upplåsningsskärmen, men ingenting fungerade, det var som att den inte märkte att jag rörde på skärmen. Tryckte jag på powerknappen igen, så slockade displayen, men när jag startade igen så var det återigen så att den inte reagerade på skärmrörelser. Så, jag plockade ut batteriet, stoppade i det igen (efter ca. 10 sekunder) och sedan dess så kan jag inte starta telefonen alls. Det som händer är att det dyker upp en vit text på en svart skärm där det står:
Kod:
Bootloader
90.73
Code corrupt
Battery OK
OK to Program
Connect USB
Data Cable
Jag har inte flashat om den, jag har inte gjort något speciellt med den alls (frånsett installera ett mindre antal spel och applikationer). Tyvärr hade jag inte ens tagit några backuper av den - så där har jag lärt mig en läxa. 
Är det någon som har några tips på vad jag kan göra, eller är det läge att skicka tillbaks den till Expansys?