Problem: Hjälp! Desperat

Diskussion i 'Galaxy S4 - ROM-filer och utveckling' startad av Linuc, 8 feb 2014.

1. Linuc

Linuc Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Förebannat vad jag hatar mig själv just nu. Har gjort ett misstag och jag behöver inte höra att jag är dum i huvudet för det är jag väl medveten om.

Rootade telefonen och installerade Cyanogenmod nyss. Följde någon jävla youtubeguide. Hade inte läst på något innan så jag visste inte vad som skulle hända. Dumt - ja. Trodde jag skulle komma åt mina sms, kontakter och appar efter installationen, men icke!

Så nu sitter jag med Cyanogenmod och vill tillbaka till som det var förut. Men har googlat tröstlöst och det verkar inte finnas någon lösning? Gjorde såklart ingen backup innan heller.

I filhanteraren så ser jag att alla mina filer finns kvar, som bilder och installerade mappar. Innebär det även att sms, kontakter och sånt finns kvar på telefonen? Hur kommer jag åt dem?

KAN jag få tillbaka telefonen som den var precis innan jag installerade skiten? HUR?

Inte fan fungerar tangentbordet, tillbakaknappen eller den andra knappen bredvid hemknappen heller. Fy fan vilken jävla skit.

2. indika

indika Custom Android Super Moderator

Mottagna gillanden:
    1 807
    Operatör:
    Comviq och Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq och Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+
    Om någon med en s4 stock gör en nandroid och skickar över till dig är det lugnt.

3. Linuc

Linuc Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Uh, och på svenska?

Någon här som kan skicka över en sådan till mig? Och vad ska jag sedan göra med den?