Fråga: Hjälp en okunnig

Diskussion i 'Allmänna diskussioner' startad av Blubbe, 13 aug 2019.

  1. Blubbe

    Blubbe Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2010
    Inlägg:
    81
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER

    Jag är total noob på smartklockor och behöver lite hjälp för det är något av en djungel märker jag när jag försöker läsa på.

    Jag behöver en klocka som har stöd för att spela Google music offline när jag är ute och springer. Dvs lämna mobilen hemma men ha med mina playlists. Ska även kunna spela poddar men det kan man köra från google music i värsta fall. Är det så att i princip alla klockor med wear OS har stöd för music offline eller det gäller att välja rätt?

    Jag har egentligen inga andra krav, bryr mig inte om batteritid eller GPS eller andra features. Vilken är den billigaste klockan som ger mig det?
     
  2. volfi

    volfi Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 jul 2019
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    8
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Honor 8

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Honor 8
    ROM:
    Original
    En MP3 är väl enklast? o_O
     
  3. Philippp

    Philippp Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jul 2019
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    3
    I min Garmin så har jag stöd för spotify offline dock så är det inte den billigaste klockan och jag vet inte om google play music stöds, det finns flera modeller av deras klockor men jag vet inte om google play music stöds ännu.
     
  4. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 760
    Mottagna gillanden:
    44 764
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Alla klockor med Wear OS 2.x har stöd för offlinesynk med Google Music. Eftersom Wear OS inte skiljer sig åt funktionellt mellan olika tillverkare är OS:et är identiskt oavsett klocka. Det är bara hårdvara som skiljer sig åt, och vilken Wear OS-version som körs.

    Jag skulle rekommendera Fossils nya 5:e gen klockor, då dessa har 8GB minne. I princip alla andra tillverkare är kvar på 4GB, vilket i praktiken blir mindre då OS+appar tar sitt.
     
    Leo83 och Kristy gillar detta.