Hjälp för kendo m7

Discussion in 'Övriga tablets' started by MVSkare, Jul 18, 2011.

1. MVSkare

MVSkare Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Min Kendo m7 har fastnat, det står att "Processen com.teslacoil.widgetlocker för programmet Widgetlocker stoppades oväntat. Försök igen." (vilket jag fattar som att ett program som misslyckats och installera eller nått) och ett alternativ att klicka på och då kommer rutan upp igen. jag har provat att stänga av och reseta och klicka på typ alla knappar plus att jag har raderat filen och mappen som blev error. Vad ska jag göra?

2. MVSkare

MVSkare Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

fick det att fungera efter att ha låtit den få lite batteri och sedan tryckt på batteridrift :P

3. drnashlenin

drnashlenin Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Funkar appen igen eller? På den första versionen av mjukvaran i plattan så var det lite problem att installera stora appar (+ 12-14Mb ungefär) men det löstes med senare mjukvara.

För att avinsallera appar gör så här: inställningar---> program--->hantera program--->tryck på menyknappen (eller de 5 vita strecken på skärmen) och välj filtrera. Sen tryck på appen som krånglar och sedan på "avinstallera". Ibland kan det hjälpa med att trycka på "tömma cache" som finns under samma meny under respektive app.