Fråga: Hjälp, har ni samma symtom som jag?

Diskussion i 'ASUS' startad av Perlisch, 4 feb 2012.

1. Perlisch

Perlisch Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    75

MINA ENHETER

Hejsan, köpte en platta via alina i måndags och det har varit lite små fel på den. Det första jag märkte var att skärmen flimmrar utan att man har autoljusstyrka på, det har jag en annan tråd om så det har jag fått svar på. Det andra är att min gps fungerar ej får inte upp en signal. Sen har jag märkt att när den varit på ett tag så blir färgerna i skärmen märkbart sämre. Det efter kanske 1-2h surfande. Sen slutade tilten fungera för mig ett tag och då tänkte jag att nu får det vara nog så jag ringde till alina och fick en frakt sedel för att skicka tillbaka den, men det var igår så då tänkte jag att jag skickar den på måndag. Sen började tilten fungera helt plötsligt. (Laddade ner tester till allt på tilt testet sa den att jag inte ens hade såna sensorer) Sen har jag märkt att wifi pendlar väldigt mycket och är jag i rummet bredvid min router och utan att ens ha stängd dörr så har jag jätte dålig styrka och ställer jag mig utanför fönstret så hittar den inte ens routern.

Men det jag vill ha hjälp med är vad ni tycker jag skall göra för dom har ju inga nya på lager samt att jag vill inte skicka iväg den nu när jag väl fått en. Så verkar era göra lika så känns det inte som att det är någon idé.

2. Lobo

Lobo Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    120
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro
    Låter som många problem. Jag har inget av dessa. Byt du, så får du nog en som fungerar.

3. JPehrson

JPehrson Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag har inga problem med min. Du kan ju höra med dem om du kan vänta me att skicka in den tills de har en ny.