HJÄLP MED GMAIL!!!!!!!!

Diskussion i 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' startad av Freebang, 23 jul 2010.

1. Freebang

Freebang Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag är i stort behov av hjälp med mitt Gmail-konto.

Det är som så. Helt plötsligt så fick jag en notifikation i statusbaren (X10) om att jag måste logga in på nytt då mitt lösen eller konto har ändrats på gmailen.
    Testade att skriva in mitt lösen men fick bara upp fel användarnamn eller lösen.
    Hem till datorn samma där. Testade att skicka fråga om nytt lösen men när jag skriver in mitt användar namn så står det att det inte existerar. Men om jag testar att göra ett nytt konto i samma namn så säger den att det redan finns ett konto med det användarnamnet.
    Om jag skickar ett mejl till mitt konto så kommer det ett svar att det inte gick att skicka.
    Till min förtvivlan att försöka fixa detta via google med alla formulär och dylikt man får fylla i så får jag bara tillbaka (We've completed our investigation and cannot
    return your account at this time. We were unable to verify that you own
    this account based on the information you provided)

Jag kommer inte in på någonting nu allt jag är med i är reggat via gmail
    Facebook har jag bytt lösen på och jag får skylla mig själv lite där för jag kommer inte ihåg det nya men kan ju inte skick åteställning då den kommer till min gmail.
    Telen alla appar calender med mera
    Försöker att ringa till google sweden men dom svarar ju inte....
    Börjar att bli så jävla less och iriterad nu
    Tanken att sätta mig i bilen och köra 35 mil till google sweden i stockholm börjar att växa.

Snälla är det någon där ute som vet hur fasen jag ska göra så är den personen guld värd.

Om ni inte kan ge svar här så är min tillfälliga mejl [email protected]

///Alex en människa i nöd

2. Cherokee

Cherokee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    106

MINA ENHETER

"uhm"

Är det telefonen som har låsts sig för dig iom att du inte kommer in på ditt google-konto?

3. Freebang

Freebang Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nä det verkar bara som att mitt konto gått upp i rök.
    Men ändå inte då det finns om jag försöker att göra ett nytt med samma användarnamn

4. Coldsnap

Coldsnap Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Mig veterligt så recyclar inte google användarnamn, utan ett reggat kontonamn förblir reggat även om kontot zappas.

5. zyxey

zyxey Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Råkade ut för detsamma med mitt Gmail, har bara loggat in där med mobilen dom senaste månaderna och helt plötsligt gick det inte att logga in mer. Men kunde återställa mitt lösenord genom att svara på några kontrollfrågor.

Var nästan säker på att det var en mobil app som orsakat detta.
    Hade installerat live wallpaper, och nu har det visat sig att det är ett virus... Vore intressant att veta om du också hade det på din mobil.