Tjenare. Är ute efter en kalender som både jag å frugan kan köra som sedan går att synka mot varandra, finns det någon sådan kanske ?? //Jimmy
Google kalender heter det. En av Android/Googles starkaste funktioner Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Och nu när du läst det där och tycker jag är Sveriges drygaste människa så kan jag förklara lite mer... Den inbyggda kalendern i Android, förutsatt att du loggat in med ditt Google-konto är den som finns på Google.com/calendar och därifrån kan du dela ut din kalender till din frus Google-konto/kalender och hon gör samma mot dig sen bestämmer ni färger så kommer allt att dyka upp i bådas kalender så länge ni inte väljer att skapa en privat händelse. Givetvis synkas allt oavsett om ni lägger till från webben eller i mobilen. Och den inbyggda appen i ICS är mycket bra samt finns externt även på Play Store bland massa andra appar och widgets för calendar. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
De funka ju kanon, tänk att jag redan hade funktionen. Så som jag letat. Men jag lyckas inte ändra färg på inläggen. Orkar du förklara ?
Jag kommer inte ihåg det exakt nu men kan kolla upp det sen. Tror dock att du gör det på webben till vänster så finns de en ruta till höger om namnet på din partners kalender hehe. Om de inte bytt design Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
När du loggar in på webben så kan du ändra färg på kalendern där. Klicka på dropmenyn och välj färg...