Hjälp med rootning!

Diskussion i 'Desire HD' startad av dAVEUS, 18 mars 2012.

1. dAVEUS

dAVEUS Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det är såhär att jag en gång tidigare rootade min DHD och givetvis sket det sig totalt. Jag lämnade då in min telefon på reparation via tre. Allt gick på garantin så det var ju lugnt där.

Nu till min stora fråga; jag är otroligt sugen på att roota in ICS men jag är för feg/rädd att jag ska göra fel igen. Jag söker efter en person som kan förklara för mig så utförligt som det går hur man ska gå till väga med radio, nanbackup osv osv osv.:)

2. Qus

Qus Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S22+
  3. liden78

liden78 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Det som klydda de mest för mig var att "downgrad'a" visade sig att jag inte läst ordentligt.... så använd guiden åvan och läs den ett pae ggr så du förstår den

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk

4. dAVEUS

dAVEUS Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack! Ska ta och läsa igenom den ex antal gånger innan jag ger mig på't igen :)

Vilken ICS rom ska man köra då?`Har sett att det finns en här för DHD's. Dock bara beta som jag har förstått det?

5. liden78

liden78 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Jag skulle nog avråda från att installera någon ICS rom då dessa fortfarande är på utvecklingsstadiet fortfarande och det förekommer ganska många bugar samt att de jag har provat drar mycket batteri, men om du nu måste så rekomenderar jag följande då det verkar som om denna har minst buggar..

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1450962