Hjälp, mitt sd-kort är monterad som skrivskyddat

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Fiiiee, 21 aug 2011.

1. Fiiiee

Fiiiee Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Alltså hjääälp!! Jag skulle koppla mobilen (HTC Desire) till datorn och tröck på diskenhet, det hände typ ingenting så jag böt till bara ladda. Sen dess har det stått "monterad som skrivsskyddad" och när jag går in på galleri i mobilen, så antingen segar de nå grymt och att de inte vill komma upp nå bilder (även om jag kan se dom i miniatyrstorlek ibland), och andra gånger finns de ingenting där alls, inte ens albumen finns, alltså ingenting.. Och jag har även försökt att lägga in sd-kortet i en sån här liten usb grej och sen koppla den via datorn för att försöka komma åt alla mina bilder och videor osv, men då börjar alla mappar sega, men jag ser ändå att de finns bilder i mapparna på datorn. Förstår ingenting, vad är problemet? Kommer alla mina bilder och videor försvinna nu? Om de är fallet så vet jag inte vad jag gööör, får panik, så HJÄLP mig någon!! :) Vill inte tappa allting!!

2. benhur

benhur Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    207
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    xiaomi redmi note 4 / Huawei P8‎

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
  3. Fiiiee

Fiiiee Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Den tråden har jag kollat igenom! :)
    Men en fråga har jag dock.. Vad händer med sd-koret om jag trycker på "montera bort SD-kort" som finns på inställningarna? kommer bilder och allting jag har på sd-kortet försvinna då eller?

4. benhur

benhur Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    207
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon: