Hjälp om grafiskt lössen!!!

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av snurre, 20 apr 2010.

1. snurre

snurre Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan är ny här . undrar fall nån har lösning på min fråga .. När jag köpte mobilen på telenor och när jag kom hem så starta jag telen och fyllde i alla uppgifter .. men har glömt mitt Gmail logg-in och lössen har igen aning vad det kan vara .. ( för jag råka göra grafiskt lössen fel 5 gr . så. så jag att man kunde logga in på Gmail. men har prövat hur många Gmail som helt . Ska man gå till telenor och lämna in den eller ska man ringa till google/maila om hur man går till väga för att låssa upp min mobil .. har värkligen mkt info på telen som möten och så vidare .. så kan ju vara bra att få snabba svar här ?!

När jag startar telen så skriver jag in min pinkåd och den är rätt . sen kommer jag bara till Google konto. kommer inte in i menyn för kona ändra nåt :(
    Mhv Johan :)

Last edited: 20 apr 2010
  2. Evil_E

Evil_E Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Har du inte tillgång till en dator? isåfall kan du ju under förutsättning att du åtminstone kommer ihåg vad ditt konto heter /email adress använda dig av denna sida för att fixa ett nytt lösenord.

https://www.google.com/accounts/ForgotPasswd?service=mail&fpOnly=1

Lycka till :)

3. snurre

snurre Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ringde till Telenor där jag köpte mobilen och det dem sa att jag skulle ringa till sonyericsson . Så fick jag då ringa dit och han sa att jag skulle ladda hem UPDAGE SERVIS. så gjorde jag det sen står där hur man går till för steg till steg . så fick ju återställd mobilen så nu är man lycklig igen nu är det bara till att börja från ruta 1 :)