Problem: Hjälp , råkat radera foton på min Galaxy S3 !!!!

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av Kittecat, 31 jul 2013.

1. Kittecat

Kittecat Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej igårkväll råkade jag radera ett album på min mobil med bilder bl.a på våran nyfödde son...
    Jag vill så gärna få hjälp med att kunna få tillbaks dessa, då vi läst att de är möjligt att få tillbaks bilder med hjälp av program för detta.
    Men vi satt hela kvällen igår och jag har suttit nu idag och försökt hitta något som funkar , vi har en Mac dator och vanlig PC .
    Men för de första så vill inte min mobil koppla upp när ja försöker synka den med Mac:en, står att Kies inte funkar och att de saknas programstöd som ex Android File Transfer på Mac:en . Men när vi ladda hem AFT så säger den när ja kopplar ihop mobilen + datorn att enheten inte hittas ... har testat såå många gånger men funkar ändå inte??
    Och sen står de även att Kies och AFT inte funkar ihop och att man bör isåfall avinstallera Kies från datorn för att använda AFT, men de verkar inte funka heller ...
    Dessutom är de svårt att veta hur man avinstallerar på Mac ??
    Men ja undrar hur enklast sättet är ????

Ska ja ta bort Kies å köra på AFT ? Men var finns de en fungerande version av AFT ?? Och vart finns de ett bra program som funkar med att ta tillbaks raderade bilder ??
    Eller är de nån som vet om de finns nått ställe som kan hjälpa en med detta i Göteborg ???

Jättetacksam för svar ...

2. anCnoc

anCnoc Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Hej

Om du ej hittar lösning här på forumet så kan du gå till ifon på masthuggstorget. De har samsung quickservice och borde lösa detta.