Hjälp, sleep bot tracker dubblar mina kontakter på SD-kortet.

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Zenmuron, 14 dec 2010.

1. Zenmuron

Zenmuron Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej. har varit läsare på forumet sen några månader tillbaka och köpte för nån månad sen min desire som jag är mycket nöjd med. Har dock stött på ett mycket irriterande problem nu som jag inte vet hur jag ska lösa.

Jag har använt mig av appen Sleep bot tracker som håller reda på mina sömntimmar. När jag aktiverar appen sätter den på flygplansläge så att jag inte ska få några samtal på natten. Men när jag avaktiverar den tar den en kopia på alla mina kontakter på simkortet. märkte det nu efter 11 dagar och har därmed alla mina nummer 11 ggr i telefonboken. Tar jag däremot bort ett av dem försvinner alla 11 så något skumt är det.

Någon som har haft nått liknande problem och vet hur jag ska åtgärda? Har tagit bort appen men det har inte löst problemet. Kan som sagt inte heller ta bort 10 av de 11 kontaktdubletterna för tar jag bort en försvinner alla.

Vad kan jag göra? eller är det bara att ta bort alla och lägga in dem manuellt igen?

2. rawimage

rawimage Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    81
    Telefon:
    Moto X4

MINA ENHETER

Telefon:
    Moto X4
    Telefon 2:
    LG G4
    Telefon 3:
    Sony Xperia S
    Nu har jag aldrig testat appen, men är lite förundrad och oroad över varför en sådan app vill ha tillgång till kontakterna.