Uppdaterade precis luren. Nu startar inte fanskapet, kommer till S:et sen vibrerar den och blir svart. nån som har någon ide om vad man kan göra eller är det bara att slänga skiten?
Haha, nä slänga den skall du nog inte göra, men prova guiden i länken nedan och hårdvaruresetta den först. http://www.knowyourcell.com/samsung...6/how_to_hard_reset_the_samsung_galaxy_s.html
Funkar inte heller, den startar som vanligt men stannar vid "S".Får inte upp nån recovery meny...Fan oxå, finns det nått mer tipps?
om jag håller ner volym ner+hem+power så kommer det upp en droid med en spade och texten-Downloading do not turn off target. va fan har hänt?
Som jag sa till en annan så finns det en liten möjlighet att det kan hjälpa att låta telefonen ligga utan batteri, testa en timma eller två. Hörde nämligen på ett forum (kommer inte ihåg var) att detta hade hjälpt någon vid liknande problem.
hade samma problem förut men man men annan firmware att d fastna o blev mörkt men tog ut batteri o på 3:e försöket funkade det
Jag hjälpte en annan att uppdatera till Froyo i går, och av en ren slump, så hände samma sak, dvs att när den uppdaterat klart och startade om så fastnade den vid S:et, men vad som var extra intressant var att den då också hade tappat kontakten med Kies programmet och kopplat ifrån, efter en stund så tröttnade jag på att vänta och jag gjorde då en drivrutinsåterställning i Kies programmet och direkt när telefonen fick kontakt med Kies programmet så kom telefonen också igång. Slutsatsen jag då drog var att den av någon anledning kanske behöver ha kontakt med Kies programmet eller internet. Tåls att testa vid problem.