Hjälp. Vibration knapptryck borta

Discussion in 'X10 Mini/Mini Pro' started by bjornligan, Jul 10, 2010.

1. bjornligan

bjornligan Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Hallå. Nyligen införskaffat mig en x10 mini. Märkte när jag starta den idag att vibration vid touch på skärmen är borta. Hittar ingen inställning för att gå igång den igen. Eller är jag bara knäpp och har drömt att den vibrera när jag tryckte förut. Snälla hjälp så jag vet om den är tradig eller hår att sätta på igen

Mvh
    Kristian

2. djjokke

djjokke Android Apprentice Medlem

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    iPad Air 2020
    Inställningar -> Språkkod och text -> Standardinmatning -> kryssa i rutan Vibrera vid knapptryck, så vibrerar det när du skriver på skärmtangentbordet :)

3. bjornligan

MINA ENHETER

Tyvärr var den ikryssad och det borde funka. Skall testa att återställa annars får jag väll lämna tillbaka den.

4. bjornligan

MINA ENHETER

Sådär. Det var en liten fadäser av mig.

Åkte till stället jag köpt mobilen och gnällde lite. Fick en ny mobil. När jag kom hem och packade upp den nya märkte jag att det var likadant. Då kom jag på att det är ju bara när man skriver sms och liknande det vibrerar inte i menyer m.m :)

Förlåt återförsäljare, men den trasiga ni fick av mig är hel.

Nåja, ska nog kolla lite noggrannare i fortsättningen, inte bara få för mig saker

5. Fredriks

Fredriks Android Medlem

MINA ENHETER

Saknar även jag den funktionen på min Pro. Ringde supporten som oxå trodde jag skulle
    ha den. Han letade fram en mini för att kolla och den hade det inte heller. Den har det
    överallt utom på dialern . Han skulle lämna in det som en förbättring till kommande
    uppgradering

6. teddyjohan

teddyjohan Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Upplever ni att det går segare att skriva med taktil feedback än utan? Många HTC mobiler, inklusive high-end modellerna, men kanske mer så på de billigare, "tappar" vissa knapptryck (kanske ett par av hundra, så inte såå ofta) när man kör vibrationen påslagen.

7. brakjoller

brakjoller Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Mnjaä, kan inte påstå det, men ibland dubbelvibbrerar telefonen när jag skriver och jag undrar varje gång om den försöker varna mig för något och det stör mig lite i "flytet".