När ja öppnar och tar ut mina galaxy buds pro så ser ja att mitt namn är felstavat, men ja kan inte hitta hur ja ändrar det? Anderss som det står är självklart fel, ska ju bara stå Anders. Bifogar bild så ni förstår
De tar nog inte hänsyn till att ditt förnamn slutar på 's'. Hade du hetat Anna hade ju 'Annas Galaxy buds' varit korrekt. Detta problem kan inte vara första gången du råkar på?
Är det så illa menar du?? Har inte stött på det förut i andra mobiler som ja har haft. I min Huawei p30 med tillhörande Freebuds 3 som jag hade flrr blev inte så lite störande faktiskt
Om du går in i inställningar i telefonen och sedan bluetooth och kollar på enheter. Vad står det där? Om det står fel där kan du inte klicka på enheten och byta namn?
Både telefonens namn och även under Bluetooth så är det helt andra namn utan det har nog med mitt namn gällande samsung kontot. Är det samma för er som heter något annat namn att den lägger till ett S i slutet av erat namn??
Gå in på Bluetooth, tryck på kugghjulet för budsen längst ned till vänster ändrar du namnet,det är markerat som en penna
Japp ja gjorde det sen, tog bort orginal namnet och ersatte det med nått annat konstiga är ju vart den tog namnet Anders i från? Bör ju vara förnamnet i mitt Samsung konto. Men varför inte namnet Galaxy Buds Pro som det stod i Bluetooth? Men nu är det ändrat i alla fall