Hm hm hm... storleken

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av andreas81, 16 apr 2010.

1. andreas81

andreas81 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej killar.

Jag har varit tålmodig som få och inte lagt nån order på vare sig desire eller legend ännu, och idag fick jag äntligen möjlighet att känna på desire också.

Måste säga att den e het... är verkligen lockad, särskilt som att storleken på telefonen inte är särskilt mkt större än legend alls. Dock ÄR den faktiskt större och legend har ett något mer smidigt format i handen enligt min åsikt.

Men, får nog erkänna att det lutar åt desire just nu. Frågan som dock ploppade upp i huvudet på mig är går den här luren verkligen ner i fickan? Vad säger ni som redan äger en, hur många av er har den faktiskt i byxfickan, och hur bär ni andra den?

// Andreas

2. lildude

lildude Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag har hunnit ha den i två olika jeans två dagar hittills och den har glidit ner hela vägen, och har en bit till godo... Skulle inte tro att mina jeansfickor är större än normalt.

3. phete

phete Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Jag har verkligen inga problem med det, gott med rum kvar i fickan med mobilen där.
    Till och med Dell Mini 5 går ju ner i jeansfickor!

4. malexin

malexin Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    167
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5
    Som de andra säger är det inga problem alls. Du får lätt ner två-tre stycken telefoner per ficka om du inte har exceptionellt små fickor.