Högtalaren fungerar inte

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av tlundberg, 23 november 2010.

1. tlundberg

tlundberg Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Hej

Högtalaren i min telefon verkar inte fungera. Ringsignalen hörs inte när någon ringer. Musik låter inget om jag inte har hörlurar i telefonen, och så vidare.

Telefonen vibrerar när det ringer och det går utmärkt att prata i den.

Vad kan vara fel?

Tack på förhand
    //Tobbe

EDIT:
    Android-version: 2.2
    Finns inga uppdateringar om jag söker, så jag har det senaste.

Last edited: 23 november 2010
  2. Pallee

Pallee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Ingen aning, det låter precis som du säger att högtalaren är död... Slutade den bara att fungera?

3. tlundberg

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Ingen aning... Jag märkte aldrig när det hände, för några dagar sedan bara ringde den inte...

4. Pallee

Pallee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Det låter konstigt... jag antar att du har startat om telefonen...så prova att göra en factory reset om inte det hjälper så kontakta HTC och din återförsäljare dokumentera eventuella skador övriga skador, ta bilder på telefonen och skicka in den till Anovo efter kontakt med återförsäljare / HTC.

Obeservera att bilderna och beskrivningen av telefonen är lika mycket till för din del (om inte mer) som för Anovo... Det är alldeles för många som får tillbaka defekta prylar där ifrån (gör en sökning på forumet så ser du). Hela grejen blir lättare om du kan bevisa att repor och övriga fel inte är orsakade av dig.

Oavsett vad som händer så får jag önska dig lycka till.

5. tlundberg

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Har äntligen fått tummen ur och gjort en factory reset.
    Det hjälpte tyvärr inte :( Så jag blir tvungen att skicka den på reperation. Men det får vänta till nätsa år. Vill inte vara utan telefonen över jul/nyår