Home screen

Discussion in 'Hero' started by rikobiff, Jan 15, 2010.

1. rikobiff

rikobiff Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har råkat ut för en knepig sak, när jag trycker på homeknappen kommer det upp en fråga där jag kan välja mellan home och TouchFLO, då väljer jag TouchFLO och bockar i att jag vill ha denna som standard. Det iriterande är att rätt var det är kommer denna fråga upp igen när jag trycker på home!
    Det verkar som det går att återskapa felet när man håller in homeknappen så att rutan över de senaste programmen kommer upp, efter det uppkommer detta. Någon som känner igen sig?

2. Oskar1

Oskar1 Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Det blev så för mig när jag installerade lockbot men det var bara att bocka i touchflo som standard så funkade det normalt igen

3. Aramis

Aramis Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Samma sak för mig när jag installerade någon sådan Lock-app. Riktigt irriterande. Fick välja mellan Home och HTCSense, valde Sense som default.

4. rikobiff

rikobiff Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har ju inte installerat ngn lock app... Samt detta att det kommer tillbaka när man håller in homeknappen länge, trist!
    Kanske göre en wipe och börjar om...

5. Aramis

Aramis Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Frågan är ju egentligen varför det blir så från första början? Även för mig blev det när jag installerade lock-app.