Hejsan! Jag undrar om någon här kan ge mej nån slags invite till HoN.Jag har kört DotA Nu ganska länge men det räcker inte längre. Vill köra HoN Jag har iallafall letat riktigt länge nu men har inte hittat något. Dessutom har alla mina kompisar börjat.. 2 av dom har redan fått sina keys. Men om någon jättesnäll person kan skicka en beta key så blir jag riktigt glad och gör gärna en tjänst tillbaka! min hotmail är [email protected] Tack så mkt för er tid.
TAAAAAAAACK SÅ JÄVLA MKT!! TAAAAAAACK!!! säg till om dú behöver hjälp med nåt så ska jag försöka mitt bästa! TACK SÅ MKT!!!!!!
Stötte på denna tråd när jag satt och googlade efter HoN beta keys. Skerved har du möjligtvis fler invites som du kan bjuda? Skulle vara väldig tacksam ifall du kunde dela med dig. min hotmail: [email protected]
Du har möjligt vis inte en invite över fortfarande? Vore toppen om man kunde få en email: [email protected]
Hej. Vet att jag är lite sen, men undrar om folk har några keys kvar ? Hade varit väldigt uppskattat. Mail: [email protected]