Honeycombplattor med 3G

Diskussion i 'Övriga tablets' startad av KoktGrus, 14 maj 2011.

1. KoktGrus

KoktGrus Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Varför är verkar det omöjligt att få tag på 3g-varianter av t ex transformer, A501 osv? Wifi-varianterna verkar ju inte vara några problem, men när man behöver 3g?

2. Dreamtears

Dreamtears Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P

MINA ENHETER

Telefon:
    Huawei Nexus 6P
    Info:
    Action Launcher 3
    Platta:
    Samsung Galaxy Note 8.0
    Info:
    Action Launcher 3
    det släpps 2 versioner av transformer med 3G senare i sommar, vet dock inte exakt när... för min del kvittar det, kommer mest att använda den hemma och skulle jag behöva surfa när jag inte är hemma och det inte finns wifi där jag är, så surfar jag i mobilen eller surfar genom mobilen :) räcker med ett surfpaket för min del

3. KoktGrus

KoktGrus Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Just abonnemanget är inte så dyrt, då det med flera operatörer går att knyta två simkort till samma abonnemang. I mitt fall kostar det 40 kr/mån med telia :)

Förstår inte varför det inte ges några datum på 3g-modellen. Det var väl likadant med ipad när den kom, 3g-modellen dröjde väl ett tag.

Har ju också hotspot i desiren, men vill inte dränera batteriet både i den och plattan :)

4. Dreamtears

Dreamtears Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P

MINA ENHETER

Telefon:
    Huawei Nexus 6P
    Info:
    Action Launcher 3
    Platta:
    Samsung Galaxy Note 8.0
    Info:
    Action Launcher 3
    de har inte riktigt gett ett bestämt datum för wifi-versionerna här i Sverige än, trots att det är bara några veckor kvar, jag tror de blev överraskade över hur populär transformern blev och skulle inte förvåna mig om några delar gjordes i Japan heller, vilket inte underlättar direkt

så dels behöver de komma ifatt och dels behöver de nog testa så att 3G verkligen funkar och så tror jag, men jag är långt ifrån expert, jag samlar bara på mig en massa info och sen gissar jag :P