Fråga: "hoppa" i streamad musik i?

Discussion in 'Galaxy S3 - Allmänt' started by Tobias K, Sep 30, 2012.

1. Tobias K

Tobias K Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Tjena,
    Jag gillar att lyssna på P3 Rock via webben. Med min Nokia N8 kunde jag hoppa vart jag vill i programmet, den började då att buffra och spela upp där jag ställt en markör.
    Detta verkar inte funka i min S3a, mycket irriterande!!! Enda sättet att lyssna är alltså att börja från början och lyssna utan avbrott.
    Får jag sen ett SMS eller samtal är jag tvungen att börja från början igen...det hela blir ju jäkligt tjatigt att lyssna igenom ett program när man får börja från början hela tiden!!!

Jag har testat att spela upp i den interna spelaren via Opera eller appen från SR, samma sak...

Är det nå'n som vet om detta går att lösa, eller är det helt enkelt så korkat på min S3a?

Skulle bli superglad om det går...annars får jag väl packa upp N8an igen ;-)

MVH

Tobias

Last edited: Sep 30, 2012
  2. anCnoc

anCnoc Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Verkar som SR appen inte har den för P3 Rock. Vissa program har möjligheten att kunna scrolla och vissa går även att ladda ner.

Fungerar om man använder inbygda webbläsaren om man har flashplayer och väljer tex videospelare.
    Förmodligen går det inte med Opera då den kanske inte har stöd för flash.

3. Tobias K

Tobias K Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

SUVERÄNT!!!

Testade med den inbyggda webbläsaren ist för Opera och det funkade utmärkt på det sättet som jag vill!!!

I N8an funkade det även med Opera så därför trodde jag att det skulle göra det även i S3:-)

MEN, det spelar ingen roll egentligen

TACKAR SÅ MYCKET (vart lite nervös ett tag vad jag köpt för lur...)

MVH

Tobias Karlsson