Hotmail problem

Diskussion i 'Hero' startad av Im4n00b, 26 mar 2010.

1. Im4n00b

Im4n00b Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjenare, Köpte en billig begagnad Hero av en på jobbet, Hållit på med den nästan hela natten och allting funkar riktigt bra, förutom hotmailen.
    Jag lyckades skicka mail från min mobil, men kan inte ta emot mail.
    Har följt https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=38 men lyckas ändå inte få det att fungera. Har också sökt på google efter andra med samma problem, dom få som haft samma problem har fått sitt fixat men inte jag :cry:

Någon som har nån idé? Och ja, jag vet att gmail passar bättre och att man kan importera allt från hotmail till gmail men det vill jag inte heller.

Hjälp? Någon? :)<3

2. wmb

wmb Android Veteran Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    2 641
    Operatör:
    Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    alltså, när jag konfar min hotmail så skriver jag endast dit användarnamn och lösenord, sen namn på anslutningen (typ Jockes hotmail). Har alltid funkat utan problem.

Tror du försöker ändra på en massa som du inte behöver

3. Im4n00b

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Självklart så prövade jag ju att bara göra så som man skulle behöva göra från början, alltså nästan automatiskt... Absolut första gången jag prövade så gjorde jag som du sa :)

Har fortfarande inte fått det att funka, Finns det någon app som funkar istället för den som HTC redan har lagt in(Den jag kör just nu som inte fungerar)?

Tack :)

4. Im4n00b

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nu när jag vaknade så hade jag 3 nya meddelanden i min inkorg, men har inte fått nått nytt mail på hero'n sen i morse, även jag fått 4 mail på datorn...

Fortfarande ingen som kan hjälpa? :o