Problem: HOX dog under Youtube:ande

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av EvenSteven, 11 sept 2013.

1. EvenSteven

EvenSteven Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag känner mig uppgiven. I maj fick jag skicka in min HOX på service i en månad då jag hade en trasig wifi-mottagare och kontakten för hörlurar hade slutat fungera.

Idag, när jag satt och bläddrade igenom tidigare sökalternativ på youtube så frös allt. Först lät jag den bara vara och inväntade rutan om att skicka felrapport men den dök aldrig upp och knapplåset aktiverades aldrig så jag beslutade att det vore bäst att starta om den. Jag fick hålla ned knappen i de sedvanliga ~8sekunder innan den stängdes av.

Nu startar den inte! Jag har haft den liggandes i två timmar och provat att starta den ett par gånger utan någon som helst respons.

Är det någon som har varit med om samma sak? Vad hände då?

Är det bara att lämna in den på nytt och sitta utan telefon i en månad?

Mycket tacksam för svar.

2. EvenSteven

EvenSteven Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

ADMIN

Det går bra att stänga denna tråd.

Efter dryga 2,5 timmar startade den helt av sig själv och verkar nu fungera felfritt. En enorm börda lyftes från mina axlar. Dock kan man ju undra vad som kan orsaka ett så pass långt dödläge.

Ber om ursäkt att jag ringde i klockan för tidigt, är bara så orolig att jag ska behöva sitta telefonlös i en månad igen och samtidigt oroa sig för hur telefonen kommer att te sig när man får tillbaka den.

3. johnconnor

johnconnor Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    393

MINA ENHETER

Det har hänt mig ett par gånger, dock körde jag varje gång en custom kernel. Och visst blir man bekymrad..

From tapatalk with my Linux Device!