Övrigt: Hox kändes bättre än SGS3:an

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av t68, 29 maj 2012.

1. t68

t68 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Var på MediaMarkt och "provklämde" på både Hox o Samsung Galaxy 3. Kanonlurar båda två men mitt spontana första intryck var att Hoxen var trevligare. Mest subjektivt intryck kring material o känsla då. Gränssnitten kändes lika snabba. Gillade hoxens skärm lite bättre. Kändes naturligare i färgerna än Samsungen.
    Så det var mina first impressions lite snabbt :-).

Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2

2. bYkICr

bYkICr Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Har den ära att få prova 10 olika HOX och nu bytte till en S3. Stämmer att HOX känns bättre kring material. Skärmen e det lite upp till var och en (S3 har bättre djup och sämre färg återgivning, men jag föredrar skärmen hos S3), annars så är S3 bättre tel än HOX i de övriga punkter. Jag kommer iaf inte att sakna HOX när det gäller batteritid :)

3. vetten

vetten Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

Lugn testa din s3 ordentligt först innan du vet vad den har för brister.
    Har hittills alldrig släpps en mobil utan fel både på hårdvara o mjukvara och det skulle förvåna mig mycket om inte så är fallet på s3. Ska bli intressant och följa forumet framöver. Sen måste jag haft en jävla tur som tog en hox från hyllan på netonnet som var felfri o jag är inte ensam om att ha en felfri hox.
    Sen kommer det med all säkerhet nya uppdateringar till hoxen som gör hoxen bättre o bättre.

4. lolbazor

lolbazor Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    244

MINA ENHETER

Snälla börja inte gnabba nu. För dem som gillar S3an så finns det en forumsavdelning för den!

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

5. Janne303

Janne303 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    502
    Operatör:
    Comviq / Halebop / Fello
    Telefon:
    Xiaomi 14 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq / Halebop / Fello
    Telefon:
    Xiaomi 14 Ultra
    Telefon 2:
    Sony Xperia 1 IV
    Smaken är som baken. Delad... Hehe. Själv behåller jag min hox

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

6. Linuz

Linuz Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har pillat o klämt på en s3 också o jag är fortfarande phett nöjd med min 1x, finns inte på kartan att byta bort den hur bra s3:an nu än må vara. Allt handlar inte om benchmark resultat eller marginell skillnad på hårdvara.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

7. vetten

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

Samma här. Nöjd med hoxen än så länge o då jämför jag med arc s ,xperia s men visst nöjd blir man alldrig därav byte då o då till andra. HTC lär nog släppa en del uppdateringar framöver som gör en hox bättre o bättre konstigt vore det nog annars då dem riskerar sitt rykte!!!!!! Och förlorar köpare.

8. MatDiggy

MatDiggy Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    125

MINA ENHETER

Det verkar onekligen som att sgs3 verkar hålla hög kvalitet, så jag hoppas att HTC kommer att jobba hårt med att uppdatera och optimera mjukvaran. Annars kommer dom att tappa många kunder till Samsung, och det vore synd tycker jag. Love my HOX ;)

Skickat från min GT-P7510 via Tapatalk 2

9. vetten

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

Helt riktigt. Men det är dom nog medvetna om hoppas jag. De har ju hårdvaran sen är resten upp till dem.

10. Stingray454

Stingray454 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    96

MINA ENHETER

Jag tycker båda telefonerna verkar grymt bra. Båda ligger i toppsegmentet, och det är trevligt att man kan välja en som passar :) Design, material, kamera, skärm, sense (One X) eller lite bättre prestanda, bättre/utbytbart batteri, sd-plats, touchwiz (S3). Det ska bli intressant hur det går för båda två med tillverkningskvalitén, uppdateringar mm, speciellt S3:an som är så ny. Själv valde jag One X, och är nöjd med valet alla dagar :)