Fråga: HOX WIFI och Skärm problem

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av adde34, 2 sept 2012.

1. adde34

adde34 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    35

MINA ENHETER

Nu har jag bytt 3 st HOX telefoner på mindre än en månad. Den första var det med gul fläck och den andra tappade Wifi. Min tredje nu som jag fått, för 3 timmar och satt på laddning, har jag märkt gul fläck igen i nedre vänstra hörnet samt en gul linje längs hela höger sida. Vet verkligen inte vad jag ska göra nu. Blir det igen en HOX eller SG3. Verkligen dåligt av HTC som inte klarar av att göra bra telefon som kostar så mycket

2. scsi

scsi Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Försök att häva köpet och ta en telefon av en annan tillverkare. Hur kan man ens fundera på något annat i den situationen? Nåt annat vore att som konsument acceptera total brist på kvalitetskontroll.

3. djjokke

djjokke Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    376
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    iPad Air 2020
    Efter tre reparationer för olika fel har du rätt att få telefonen utbytt till en ny likadan eller annan likvärdig. Läs på reglerna och gå till butik och använd de som källa.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

4. estiswe

estiswe Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    37
    Telefon:
    P20 pro

MINA ENHETER

Telefon:
    P20 pro
    Desvärre får du inte häva köpet eller byta till en annan mobil ifall du fått nya mobiler varje gång... Det måste vara samma mobil som strulat alla tre ggr, enligt tre. Konsumentverket säger annorlunda och jag är i samma sits och har gjort en anmälan hos arn. Men hur det går med det vet vi nog först till jul..