Säljes: HP laptop 15,6", 1TB, Quad Core + SG Note

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av kallztar, 18 nov 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. kallztar

kallztar Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Hej alla,

Har en HP laptop liggandes här hemma som jag nu vill sälja då jag fått en ny och inte har användning för den längre. Det är en HP Pavilion DV6-6042eo. Specifikationer finns här http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=915198. Den är i väldigt bra skick, köptes kring årsskiftet helt ny. Hade tänkt mig 3500 för den, men priset kan möjligtvis diskuteras. Eftersom den inte ens är ett år gammal finns det med stor sannolikhet garanti kvar, men jag kan inte lova något då jag inte har kollat upp det. Kan dock göra det om någon är intresserad.

Sedan har jag en Note som också den är i kanonskick, har suttit skyddsplast och skal på den sedan dag 1. Dock är den låst till tele2. Den är inköpt i mitten på april. Även denna borde ha garanti kvar, men har inte ringt tele2, även detta kan göras på begäran. Noten hade jag tänkt mig någonstans kring 2500 kr. Priset kan dock diskuteras.

Bor ca 10 minuter från Stockholm så upphämtning är att föredra. Kan skickas, men då är det förskottsbetalning som gäller. Har även en tidigare referens här från forumet.

/ Mathias

Last edited: 21 nov 2012
  2. kallztar

kallztar Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Bump 1

Fått bud på 3500 för datorn. Sänkt priset för noten, det kan dock diskuteras.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.