"Vigor" som du nämner har ju bättre skärm än de två andra redan nämnde nallarna, men har den NFC? förmodligen inte. För övrigt så är "Vigor" ful som stryk.
NFC och bättre kamera låter ju as najs, fast personligen så vill jag ha "Amaze" i mörkare färg och inte i just vitt. Färgmässigt så gillar mera HTC:s lurar med mörkare färger.
Det bör väl gå att fixa lättare och tunnare lurar ändå tycker man, typ minska storleken på batteriet (utan att prestandan blir lidande då förstås) eller nåt sådant.
Väntar man med att köpa en ny lur till kanske början på nästa år (mars-april), då borde det ha kommit en ny flaggskepps-nalle från HTC som kombinerar funktionerna från både Amaze och Sensation XE eller till och med har bättre hårdvara och funktioner än dessa två. Då har man (läs jag) haft sin Desire i två år och det är ju lagom att byta då. Cirka två år känns ok att ha en lur innan man byter, i alla fall enligt mig. De är ju inte precis gratis att köpa, lurarna i toppsegmentet alltså
. Det gäller generellt alla typer av smartphones oavsett prestanda, en smartphone är onödigt dyr.
Last edited: 30 september 2011