HTC byte?

Diskussion i 'Allmänt' startad av echt, 23 sept 2009.

1. echt

echt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    111
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Xperia Z5 Compact

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Xperia Z5 Compact
    Well, läget är detta, pga tre's bristfälliga täckning just där jag bor kommer jag nu efter ungefär en månad häva köpet, så det blir till att vända sig till Telia, Tele2 eller Telenor :/ men men sånt är livet.
    Frågan är nu, jag är grymt nöjd med min Magic som jag har och blir nog till att skaffa en till men kollat runt lite och ser att även Hero finns till samma pris, frågan är, Heron innehåller ju en lite bättre kamera, vita Heron har teflonskydd osv men det verkar som att det inte finns lika mycket ROMs att leka med och likande till den?

Är detta en begränsning eller bara det att den e nyare/inte lika stort behov av att "fixas" osv?

Dvs är det kanske värt att plocka en Hero istället?

2. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    47 289
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 9 Pro+iPhone 13 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 9 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Ja, vad tusan, det finns väl nog med ROM-filer att leka med även för HTC Hero.

Sedan tycker jag själv att HTC Hero är en rätt stilig telefon, speciellt den bruna varianten gillar jag.

En alterantiv lösning vore att du köper en HTC Magic ruggigt billigt på eBay, ~180-200€, & inväntar någon Android-telefon med Cortex-processor.

3. echt

echt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    111
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Xperia Z5 Compact

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Xperia Z5 Compact
    Vet någon om Mexiko kör samma radio som vi eller har de som i USA? isf kan jag fixa en telefon väldigt billigt ^^
    Mjo cortex e ju nice, när kommer de?