Htc clock widget

Diskussion i 'HTC Allmänt' startad av robert76, 14 jul 2010.

1. robert76

robert76 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej

min fru har precis skaffat sig en wildfire. Och nu har vi lite problem med att ställa in denna widget. Staden där vi bor är inte jätte stor men tillräckligt stor för att den borde finnas med. dock är närmsta stad västerås. Igår fick vi av någon konstig anledning in rätt stad men nu har det försvunnit igen står bara sörmland och det är ju ganska stort. Är det någon som har en aning om hur ja ska kunna ställa in detta?

Var lite osäker på om ja lägger denna i rätt kategori ev har det ju med android mjukvaran att göra.

2. rawimage

rawimage Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    81
    Telefon:
    Moto X4

MINA ENHETER

Telefon:
    Moto X4
    Telefon 2:
    LG G4
    Telefon 3:
    Sony Xperia S
    Om ni väljer Aktuell plats så följer denna var telefonen befinner sig. Denna funktion är lite hoppig, ibland visas orten och ibland bara Sverige. Det samma gäller för väder widgeten.

Alternativt är ju att välja närmsta ort, men då får man inte den fördelen att den uppdaterar sig med hjälp av positioneringen. Det finns inte speciellt många fasta orter att välja heller.

Vill ni testa olika så är det bara att slänga widgeten och lägga till den igen så får man välja på nytt.