HTC Desire for newbies - tråden med tips och trix för att awesomeizea er Desire!

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av p0lofsson, 20 apr 2010.

1. p0lofsson

p0lofsson Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Jag skapar den här tråden av en anledning; jag är en nybörjare då det handlar om android-mobiler och jag tror inte att jag är ensam.

Det jag vill att denna tråd ska innehålla är tips och trix som gör att er upplevelse av HTC Desire blir så optimal som möjligt.

Därför ber jag ER att dela med er av tips och trix, applikationer som ni älskar och allmänna saker som gör er Desire bättre!

Försök gärna strukturera upp era inlägg med listor så det blir lätt att överskåda som läsare.

Eftersom jag är trådskapare så borde väl jag börja antar jag!

Saker jag tycker varje HTC Desire-användare bör ha:

- Advanced Task Killer : Bra applikation som stänger av bakgrundsprogram du inte längre använder.
    - Paper Toss : Lattjo spel som underhåller på bussen hem.
    - ASTRO File Manager : Underlättar överblicken av filer i telefonen.

- TIPS: Skaffa ett grafiskt lösenord. Skönt att ha om mobilen någon gång skulle hamna i fel händer. Finns under Inställningar-> Säkerhet -> Grafiskt lösenord.

Keep on going! ;)

Mvh//Peter

2. Golgo

Golgo Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

ELLER så håller man sig till den redan klistrade tråden på samma ämne längst upp i forumet...

3. p0lofsson

p0lofsson Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det är ingen tips och trix-tråd, det är en tråd där man kan fråga om saker då man har problem. Det här handlar inte om problem, det handlar om att vilja dela med sig när man hittar något bra.

4. Aramis

Aramis Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36

MINA ENHETER

Tycker mycket sånna trådar blir överflödiga. Kolla t ex apps-delen av forumet. Inte direkt så att Desire har jättemkt apps som bara funkar på just Desire.