Säljes: HTC Desire S

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Knetha, 29 december 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Knetha

Knetha Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    (Shhh... iPhone SE)

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    (Shhh... iPhone SE)
    Telefon 2:
    Sony Xperia Z5 Compact
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy S2 Plus
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab 10
    Ett tips om en auktion på Tradera på min HTC Desire S. Givetvis svarar jag på ev. frågor här också. Passa på att få en av de bästa mobilerna jag känner till !

http://www.tradera.com/htc-desire-s...v-de-basta-mobilerna-auktion_302015_171795599

En Desire S i bra bruksskick. Lite märken finns på aluminiumskalet, men absolut inget som stör. Skärmen har ett skärmskydd från ZAGG med livstids garanti, det är dessutom självlagande om man skulle få en repa ! www.zagg.com
    Skärmskyddet har inte suttit på sedan den var fabriksny, men skärmglaset är också i bra skick.

3,7-tums skärm, SAR-värde endast 0,35 W/kg, Superbra skärm med fina färger, Radio, 1000-tals appar från Google Play, 5 Mpix kamera med autofocus, Videoinspelning i HD720 med 30 fps, GPS, 1GHz processor, Grafikprocessor m.m. m.m. m.m.

Laddare, ett litet minneskort och orginalkartongen medföljer. OM jag hittar det medföljer också ett i princip oanvänt silicone-skydd (för baksidan).
    Levereras tom och återställd, som den var från fabriken. Telefonen är olåst och klarar därför alla operatörers SIM-kort.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.