HTC Desire vs Xperia X10

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Droidan, 3 aug 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Droidan

    Droidan Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 aug 2010
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ska köpa en ny lur under den kommande veckan och behöver lite hjälp att bestämma mig...
    Vilken bör jag köpa?

    Det lutar mer åt HTC'n men det verkar som att X10an kan bli något stort, den verkar ha potentialen. Utseendesmässigt tycker jag att HTC'n är hemsk jämnfört med X10an.
    Men Htc verkar var mycket mer stabil ( vet ej om saken har ändrats efter uppdateringarna).

    Dessutom filmar båda i HD va?? har någon koll på hur många fps dom filmar i?

    Tack i förhand...
     
  2. Stal

    Stal Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jun 2010
    Inlägg:
    205
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    HTC Desire för att den är bättre, iofs så baserar jag det på min personliga åsikt efter jag har testat bägge, samt att SE verkar ha problem att få ut nyare versioner av Android. X10 kör 1.6 medans Desiren har 2.2 idag.
     
  3. Martin77

    Martin77 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 mar 2010
    Inlägg:
    155
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Kompisen har en Desire och jag en X10-a, inte så jätte stor skillnad skulle jag vilja säga..

    Själv tycker jag ju att X10-an är så mycket snyggare!
     
  4. supermario

    supermario Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 feb 2010
    Inlägg:
    92
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    ja x10an är sjukt mycket snyggare, dock så tycker jag att sense verkar så mycket trevligare samt att desire har 2.2 kontra x10ans 1.6

    jag skulle ha valt desire, men den är säkert lite svårare att få tag på. Det bästa är ju att gå ner till mediamarkt eller elgiganten och känna lite på dom och testa vilken som passar bäst.
     
  5. AndreasE

    AndreasE Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2010
    Inlägg:
    341
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Jag valde X10.
    Jag är supernöjd med den, speciellt nu efter alla uppdateringar flyter verkligen allt på snabbt.
    Meeeen HTC har lyckats få ut 2.2 och jag är fast på 1.6, känns sådär... Där var väl Desires största problem förut med bara 100 mb minne tillgängligt att installera på, men det är ju bara att sätta in allt på SD-kortet nu. Att vi snart får 2.1 känns ju nästan lite löjligt.
    Sen är det Android så Sense hade jag inte hakat upp mig på, kan ju få den att se ut hur jag vill, speciellt om jag rootar den finns det ju en massa andra teman också.
     
  6. supermario

    supermario Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 feb 2010
    Inlägg:
    92
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER



    Okej. grattis till en ny lur. är faktiskt sugen på en x10 jag med. Om dom bara hade varit snabbare med att rulla ut uppdateringar.

    Känns ju fel att spican och pulsen har 2.1 men inte x10 som är en ny fin high end-lur
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.