Säljes: HTC Desire

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Spannen, 31 dec 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Spannen

Spannen Baby Droid

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nu är det dags att sälja min trotjänare!

Köpte den på NetOnNet på releasedagen och den har fungerar (och fungerar) perfekt. Enda problemet är det välkända ytterst snålt tilltagna lagringsutrymmet som förhindrar en att installera många appar.

Detta problem kommer man ju enkelt runt genom att roota telefonen, men då jag helst vill att min telefon "bara ska fungera" så har jag aldrig gett mig på detta.

Telefonen kör Android 2.1 nu. Originalkartong, laddare och oanvända original-lurar medföljer. Har tyvärr slarvat bort det medföljande minneskortet.

Har använt ett fodral större delen av tiden, så telefonen är i bra skick. De enda synliga skavankerna är att det silvriga i "T":et i "HTC" på baksidan har trillat ur, samt en ganska liten repa i övre delen av skärmen. Repan syns nästan bara när skärmen betraktas från en viss vinkel (nästan helt från sidan).

Pris: Envirophone ger 250kr, så budgivningen börjar där.

Bilder finns på min tradera-annons. Det är inga problem att avbryta auktionen sålänge det inte inkommit några bud.

Telefonen finns i Mölndal och affärer som kan skötas face2face prioriteras. Annars kan den skickas, då mot förskottsbetalning.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.