Jag har hört rykten att HTC inte gör en 1.6 uppdatering utan går direkt till 2.0 när nu det blir aktuellt har jag inte hört nått om. Någon som kan bekräfta?
Skulle vara trevligt att veta hur det ligger till iaf och hur länge man kan vänta sig att det dröjer innan en uppdatering kommer
Plain and simple: Donut = Version 1.6 av Android Eclair = Version 2.0 av Android Jämfört med varandra, Donut är lite mindre ändringar och Ecliar "stora" förändringar.
Soft att 2.0 kommer för Heron istället för 1.6 Nu har man att se fram emot, man klarar ju sig gott utan 1.6 om man har rootat ..
Eftersom 2.0 är steget framför 1.6 bör det inte vara någon förlust. Istället borde det göra att HTC snabbare får ut 2.0 istället för att lägga tid på båda två.
Jag är sugen på detta "Car Mod"e som också lanserar då. Perfekt i bilen! Hoppas inte HTC sjabblar bort det i sin egen kokta rom!
Man får hoppas att det fungerar bra i Sverige. Antar att vissa funktioner inte kommer fungera till fullo eller överhuvudtaget så som t.ex. "Street view" och hur tät trafiken är etc.
så gött, det är julafton i oktober, att veta att luren man köpte kommer uppdateras för 2.0 det totalröker de långsamma företagen, så som SE, som fortfarande kämpar för att få ut sin första androidlur, HTC är nutiden, de gamla kan se sig omkörda, Hjälten befriar oss snällt från de gamla trötta bolagen.
Har en novisfråga. Kommer detta ske via HTC sidan ungefär på samma sätt som man installerade den nya officiella ROMen? Dvs. klarar en oteknisk jävel denna uppdatering? /P