HTC EVO 3D, var börjar man?

Discussion in 'HTC Allmänt' started by inact_0025, Aug 27, 2011.

1. inact_0025

inact_0025 Guest

Hej allihopa, har precis köpt en evo 3d och behöver lite tips på allt möjligt. allt från "must have apps" till inställningar etc.

Min första fråga är att den frågar mig nu när den installeras om jag ska tillåta Googles lokaliseringstjänster. Väljer jag nej så säger den att vissa program inte kan uppdateras om jag väljer nej. Så vore schysst om någon kunde vägleda mig.

2: Vad är must have apps i dagsläget? Jag är student vid HHJ i Jönköping om det är av någon betydelse och jag lyssnar lite på musik. vill ha en stilren och användbar telefon.

Tack på förväg :)

Last edited by a moderator: Aug 27, 2011
  2. WhatIWant

WhatIWant Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Tjenare, har också skaffat en evo 3d för några dagar sen och måste säga att du har en skaffat en schysst lur.

jag tilllåter googles lokaliseringtjänst vara igång för den ska uppdatera vädret vart jag än är och att den visar var jag är på "min positon", samt att jag tror det krävs för HTC HUB men inte säker,

Några måste appar som är vanliga som jag drog in direkt är, spotify, voddler(ej testat än) samt bank app, (handelsbanken, swedbank osv) sen har aftonbladet någon bra app om du läser nyheter..

har inte testat så många fler apps än för har lekt med luren i övrigt..

lycka till och hoppas då får något bättre svar än de jag kunde ge:)

3. inact_0025

inact_0025 Guest

Jag har laddat ner prisjakt, IMDB (ett måste nästan) SlideIT, rätt schysst för att skriva meddelanden med. Go SMS pro och GO contacts EX. Uhm, sen är det väl lite fler saker som kommer att beehövas men måste först komma på vad jag faktiskt behöver :P